Bekänner

Ok, måste medge att jag faktiskt slog om till radio i morse för lite variation.
Prövade P3 och blev då riktigt glad över att få höra KItty som jag senast sett på "Boobster" med barnen. 
Hon verkar vara en sån härlig person och har en skön stil tycker jag.
Helt plötsligt blev bilfärden himla mysig och de spelades bra musik dessutom. Kan nog bli lite radio ändå framöver.
Blev inget Liseberg igår då det ösregnade i stort sett hela dagen i Göteborg. Eftersom barnen var lovade utflykt for vi iväg till IKEA på kvällen. Besvikelsen blev stor då de insåg att rutschkanan på barnavd var borta. Varför?
Köpte inget alls, men åt middag med glass, så det blev ändå uppskattat.
Idag skall jag till en garnaffär. Tjohoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0