Utmärkelse

Tänk vad glad man kan bli för lite uppmärksamhet, fåfängt kanske, men ändå...
Det är väl lite det som bloggandet är till för ;-)
Tack "tant Maria"  jag blev överlycklig för din utmärkelse!



Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna
av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att
nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar. Var snäll och ge
lite extra uppmärksamhet till dessa . Kopiera text och bild i din blogg och skicka
sedan vidare utmärkelsen till 8 andra bloggare. De jag vill utnämna till denna vackra award är följande:

´
Jag kollar ju in hel del bloggar och jag gillar flera.

Tänkte att jag kunde uppmärksamma en blogg per dag den kommande veckan så att det blir lite mer spännande.

Först ut är:

"En sakletares bekännelser" - För din fina sida, kul idéer och snygga layout i bildreportage.

Det kommer alltså fler.


Kommentarer
Postat av: anna

Tackar :)

2009-01-25 @ 11:38:42
URL: http://blogg.filipsdotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0