Moster Maska finns att köpa

på stan i Göteborg. I den helt underbara butiken "d.n.a" , på Korsgatan 2
(Drottninggatan 26), som jag faktiskt skrivit om i ett tidigare inlägg
Det känns helt överväldigande att några av mina saker
får samsas med allt annat fint i butiken.
Bara det känns som belöning nog, men såklart att det även
vore kul om jag får sålt ett och annat.
Ja, det är väl det som egentligen är tanken...
D.n.a har även en nätshop med mycket fint, där även några
av mina saker kan dyka upp.
Just nu har de dessutom REA på utvalda produkter.
Men jag rekommenderar varmt ett besök i butiken för er som
har vägarna förbi Göteborg.

Kanske en somrig burk till kakor eller småsaker kan vara nåt?
eller

en virkad hårprydnad till sommarfesten?

Många som läser denna bloggen är ju själva mästare på att virka
och pyssla, men det kanske finns något speciellt du fastnat för
som du gärna skulle vilja ha men inte har lust att tillverka själv.
I så fall går det bra att göra en intresseförfrågan hit.
Det skulle även vara kul att byta med något som du tillverkat.
Möjligheterna är många och jag är öppen för förslag.
Hoppas vi hörs i sommar.
Ha en skön dag!


Kommentarer
Postat av: TokTova

Vad roligt! Stort grattis (och hoppas att du får sålt en massa).

2009-06-25 @ 09:22:49
URL: http://toktova.blogspot.com
Postat av: Emilia

Vilken härlig burk - hoppas du får sålt dina grejer! Det finns en nalle till dig att hämta på min blogg!

2009-06-26 @ 07:46:18
URL: http://emiliawadenstenproject.blogspot.com/
Postat av: m

Så fina saker du har gjort! Jag gillar speciellt "Potatismor", rädisorna och den fina hårspännet. Här kan man hämta inspiration!

2009-06-29 @ 09:14:30
URL: http://sjuttioprocentfoto.blogspot.com
Postat av: Ida´s kreativa

Vad roligt med affären! Måste bara säg wow, det där är lätt din finaste virkade burken jag har sett! Så oehört kreativ du har blivit, jätte fint med blombladen som ramlar ner, hade aldrig kommit på det själv. Är det samma mönster till burken som du har publicerat tidigare? Keep up the great work! Glada hälsningar/Ida

2009-06-29 @ 18:49:09
URL: http://my.opera.com/idaskreativa
Postat av: Camilla

Vilka läckra saker du gör,helt underbara. Grattis och hoppas du får sålt mycket!!! Kram

2009-07-15 @ 23:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0