Snart dragning

Bara en dag kvar och sen skall den lille "Vårugglan" lottas ut.
Nu är det hemskt spännande tycker både jag och ugglan.
Dragningen kommer att ske i morgon förmiddag så var beredda.

Tänkte också säga att jag gärna tar emot frågor och kommentarer
kring mönstret på Ugglan.

Till sist ett virkbokstips. Boken heter kort och gott "Virkboken" och
är helt fantastisk även om den kanske inte ser helkul ut utanpå...
Den kom ut redan 1988 och är skriven av Heidi Fuchs och Maria Natter.
Det jag fastnat för framförallt är alla härliga mönster med fina diagramförklaringar.
Här finns alla virkgrunder, även gaffelvirkning, och förklaring till
hur man virkar olika former.
Bästa grundvirkboken enligt mig!





Hörs i morgon!

Kommentarer
Postat av: pixi

Oj då ,den boken lät verkligen som ett måste! hehe..Kram på dej !=)

2009-06-04 @ 09:18:29
URL: http://dentatuerademamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0